Minns bara det härliga

Även om kvällarna kan vara slitiga så glömmer man det så snabbt, nu ligger vår lilla stjärna och sover i alla fall. Han fick ligga mellan oss i soffan och när ögonen började att stängas så la jag honom i sängen och nu sover han gott. Lilla hjärtat det gör så ont när du är ledsen♥ Han somnade 20.20 så vi får se hur han sover under natten, och man kan ju hoppas på att han ger mamma lite sovmorgon;)

Jag har haft en jätte bra dag med min lilla älskling och men min kära vän Karin som kom. Vi gjorde i ordning god fruktsallad och hade vaniljvisp till det, mums! Det var riktigt gott och jag har sparat lite som jag ska gotta mig med till desperate housewives. :) Det måste bli slut med mitt gottandes i veckorna, MEN det här är ju i alla fall inte så JÄTTE onyttigt i alla fall ;)

Jag har även beställt hem 2 cd skivor till Adrian en med godnattvisor och en med massa andra barnvisor. Jag tycker att det är så mysigt med barnvisor, Adrian gillar också det så det är ju bra. haha.

Nu ska jag ladda upp lite här hemma med tända ljus och fruktsallad. :) Sen imorgon är det babymassage igen.

Ha en mysig kväll

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0