Man ska inte

lova saker som man inte kan hålla. Blir så himla sur, tror ni att vi fick några tapeter igår? Nej så klart inte... Hon lovade att hon skulle ringa när hon slutat jobbet hon som skulle fixa tapeten till oss. Men hon ringde aldrig och Andreas ringde 2 ggr och skickade sms 2 ggr. Mycket irriterande då vi hade farmor och bonusfarfar här som skulle hjälpa oss upp med tapeten. Så hör hon inte av sig idag köper vi den någon annan stans. Men jag tycker det är så fult när man lovar en sak som man inte kan hålla sen...

Adrian somnade tidigt igår kväll men vaknade strax efter 19 igen och var ledsen. Men när han lugnade ner sig och såg att farmor, bonusfarfar och farbror Martin var här så blev man ett riktigt litet charmtroll :) Han somnade sen om strax efter 21 när de gått hem, sen har han vaknat med 2 timmars mellanrum. men bättre det är varje timme. Sen vaknade jag strax efter 7 och låg och drog mig i sängen, Adrian vaknade sen strax innan 8. Nu är hela familjen uppe och myser.

Idag ska vi ta oss en promenad och mata fåglarna och sen gå hem till Adrians mormor och hälsa på, vår så länge sen vi träffade dom. Så vi kommer nog bli där ett tag idag. Nu ska jag lägga mig på golvet brevid mina killar. :)

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0