Ledsen liten kille

Min lilla älskling har haft en jobbig natt, vaknat varannantimme och velat ha närhet och mat. Han har haft feber hela natten och har det nu också. Han ligger nu och sover här i soffan brevid mig i alla fall, han var så ledsen när han vaknade på morgonen nu. :( Det är i alla fall skönt att veta att febern kommer från sprutan. Tror även att han kan ha tänder på G som gör honom lite gnällig, för tycker han ser svullen ut nere i tandköttet. Vi får se det visar sig.

Vi kommer bara vara hemma och mysa idag då Adrian är hänging och vi båda haft en jobbig natt. Jag vaknade med täppt näsa, hoppas bara inte jag håller på att bli sjuk nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0