Ledsen liten Adrian

Jag blir så otroligt frustrerad och matt. Adrian har så svårt att komma till ro och somna och när han sen sover på nätterna så vaknar han flera gånger och är ledsen och orolig. I natt vaknade han varje timme och var ledsen det är så otroligt frustrerande när man inte vet vad det är. Nu var han så trött men vägrade somna in så Andreas gick ut på en promenad med honom nu så han får sova lite. Han bara gråter och gråter och ingenting hjälper, han gör ALLT för att inte somna in. Mitt hjärta gör så fruktansvärt ont när han är så ledsen och man inte vet vad det är. Saken blir inte bättre heller när man själv är trött. Men bara hoppas att det går över snart.

Jag ska fixa mig i ordning lite nu när killarna är borta, skönt att göra det i lugn och ro. Sen så ska jag och Adrian iväg hem till Hanna och lilla Hedda där det blir mamma och bebisträffen som vi har varje vecka.


Vill alltid att du ska vara så här glad♥



Kommentarer
Denice- Hampus mamma

fas!fas!fas!fas! och en gnutta tänder... Det går över, bara bita ihop! hampus har varit precis likadan.. äntligen är de över!

2009-10-28 @ 10:38:27
URL: http://deniicen.blogg.se/
Denice- Hampus mamma

den kallas ju 26 veckorsfasen och kan hålla i sig mellan 1-5 veckor!!!

men hampus har bökat ca 1½ vecka bara... Ibland är han lite grinig men han har varit ovanligt snäll denna fas faktiskt, peppar peppar.

2009-10-28 @ 11:19:19
URL: http://deniicen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0