Härliga onsdag

Nu är vi hemma efter dagens äventyt. Först var vi hemma hos Hanna och lilla Hedda där det dels bjöds på gott fika och massa trevligt prat. Som vanligt. Efter det så gick vi ner och mötte upp Andreas och Pirre nere på stan och vi gick en liten kortis på stan. Blev även en liten promenad på hemvägen. Nu är vi hemma och väntar på att vår efterlängtade tapet ska dyka upp :) Ikväll blir det sen tacomys med farmor och bonusfarfar som kommer och ska hjälpa oss upp med tapeten. Sen för min del blir det bonde söker fru och så ska jag pyssla med fotoalbumet.


Jag och lilla stjärnan idag

Nu ska jag dona lite här hemma. Trevlig kväll på er kära vänner!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0