God morgon soliga fredag

Adrian ligger nu och sover nap, det börjar bli lättare att söva honom nu vilket är skönt för både honom och mig. Andreas gick upp med honom vid 6 imorse och tanken var att jag skulle somna om, men när jag hör min goa och glada skrutt så piggnar jag till och blir så glad och bara mpste upp och pussa på honom. Men tvingade mig kvar i sängen en liten stund i alla fall. :) Andreas åkte nyss iväg till stockholm för att förhoppningsvis köpa bil, vad jag åller tummarna. Jag och Adrian ska ner och bowla med Adrians mormor och moster. Ska bli mysigt och jag håller tummarna för att mina naglar håller sig. Jag brukar nästan alltid lyckas ha sönder någon. haha I-lands problem!

Nej nu ska jag fixa håret medans plutten sover!

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0