Ensamstående mamma!

God morgon! Tidig morgon här hemma som vanligt. Adrian vaknade redan 6 men han låg kvar i sängen och pratade med sina vänner(laban o gänget), sen tog jag upp honom strax innan 7 för blöjbyte. FÖrsökte få honom att somna om i vår säng men det var då omöjligt.

Jag har vart så otroligt trött de senaste dagarna, kan vara för att jag i princip är ensamstående mamma just nu. Andreas jobbar ju så galet mycket så jag gör ALLT här hemma. Jag klagar inte heller för jag vill och älskar att vara hemma med Adrian. Men man blir trött av att ta hela ansvaret själv, skönt att kunna vara två och hjälpa varandra. Andreas är i alla fall ledig på onsdag så jag LÄNGTAR!

Idag ska vi till min gamla skola Djurgårdsskolan och hälsa på min systers förskoleklass, de ska ha någon utstälnin goch samla pengar till rädda barnen. Så det ska bli en härlig promenad dit.

Nu blir det frukost och sen dusch för att piggna till!

PUSS


Kommentarer
Nadja

Förstår att de är tungt, ett par dagar till sen har du en pappa där hemma med =)



Dessa faser, man fattar inget! haha

2009-10-09 @ 11:54:13
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Kristin

Jag var ju inte bara uttråkad igår vet du ;) men för att kunna göra en ny så behöver jag en bild om du vill ha det, måttet på din nuvarande header och om du tycker om något speciellt mönster elr liknande...kram

2009-10-09 @ 12:28:20
URL: http://mouziee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0