BilBilBil!

Andreas är just nu och ska hämta sin pappas bil som vi får låna över helgen. Så himla skönt, man blir så låst utan bil när man är van att kunna ta sig var man vill. Inte för att jag själv har körkort men i alla fall. haha. Så blir att åka runt och kolla åkpåsar, ut till tuna park där Andreas måste ha ett intyg från sitt förra jobb. Sen vill jag även handla målarfärg då jag vill måla om på Adrians rum. Nu orkar jag inte med att det är halv färdigt där inne, tycker inte om färgen så blir aldrig att man gör i ordning där inne då. Så vita vägger vill jag ha där inne! Får även se om jag kan lura med Andreas till IKEA, haha! Hmm, men var ska jag då fin in tid att måla? Jaja, det löser sig! :)

Nu ska jag göra mig i ordning!

PUSS


Kommentarer
Malin

Kul att pyssla och fixa :)

2009-10-17 @ 13:49:02
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0