Vaccinerad liten Adrian

Nu är Adrian vaccinerad mot svininfluensan, skönt. Vi stod i kö i 45 min innan de öppnade men kom sen in på en gång när de öppnade. Skönt. Tack Malin som tipsade oss om att åka tidigare än vi tänkt, och det var tur det för efter vi kom så kom alla! haha. Inne gick det snabbt och smidigt och Adrian var duktigt blev jätte ledsen just när han fick spurtad men det gick över lika snabbt igen. Sen när vi åkte där ifrån somnade han på 2 sek då han var så trött. Men nu är lilla prinsen vaccinerad och det är bara att hålla tummarna för att han slipper biverkningar nu.

Vi har värmt upp oss med lite thé då man blev så frusen av att stå ute och vänta, men skönt att vädret var bra i alla fall. Om Adrian mår bra ikväll så ska jag som sagt iväg på ljusparty. Så det hoppas jag att jag kan smita iväg på, sen ska jag och Andreas ha filmmys med glögg ikväll. :)



Kommentarer
Malin

Ja, jag tänkte på er när vi stod där i kön. Tur att ni hann komma innan ALLA andra kom! Vilken kö det var när vi åkte därifrån!! Skönt att det gick bra för Adrian, hoppas han slipper feber nu! :)

2009-11-19 @ 16:52:59
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0