Tidig morgon med glad Adrian

God morgon. Då var det min tur att gå upp i ottan, men det gör mig inte så mycket då man har en så go och glad kille på morgonen. Men har har inte vart lika glad under natten, vaknat FLERA gången och vart ledsen och orolig. Han vaknar och är ledsen fast han får sova i mellan oss, vet inte vad man ska göra. Förutam att vänta ut fasen kanske...

Nu har vi två kvällar i rad testat med välling blandat med bröstmjölk för att det ska bli mildare för magen. Men som vanligt så är han inte så förtjust i flaskan. Men han tycker inte att vällngen smakar läskigt i alla fall. Så igår trilskades jag med honom lite och så gav vi honom lite av vällngen på en sked och då gick det så himla bra så att äta. Men INTE ur flaskan haha. Han var så söt när han lapade i sig från skeden haha och super lycklig var han också.


Super glad kille igår kväll med värsta vällingmustaschen! haha

Nu ska jag göra i ordning lite frukost sen ska vi sätta oss i vardagsrummet och se på the voice.

 

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0