Soliga lördag

Tänk att solen är på väg upp, hur underbart är inte det. Man behöver få se solen ibland för att piggna till i allt det mörka. Längtar även till nästa helg då man kan börja julpynta lite, det blir mycket mysigar i allt det mörka. Älskar att gå ute på kvällen och se in i fönster och det är ju så fint med alla stjärnor och ljusstakar.

Jag är så trött idag då det blev en ganska sen kväll igår. Men det var det värt då vi hade så trevligt. Jag och Adrian tänkte passa på att ta oss en tidig promeand över till mamma om en stund. Måste hinna med en promenad innan 15 för då ska jag iväg på bio. Oj, så kul det ska bli att komma iväg på bio. Ska så klart se New Moon ;) Sen blir det hem och mysa med mina älskade killar.

Adrian är i alla fall feberfri nu så det är skönt. Nej nu ska jag göra oss i ordning lite.

Puss



Kommentarer
Nadja

Hade oxå tänkt se New Moon men hinner inte, blir ev imorn istället! =)



Vi tänkte resa till Alcudia på Mallorca, där vi va på vår bröllopsresa förra året.. vi älskade de stället! Dock åker vi nog i maj ev för då är de inte så varmt än. Vi åkte i början på september förra året och de var 32-35 grader hela tiden och de vill jag inte utsätta Angelina för =)

2009-11-21 @ 13:03:25
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Jenny ♥ Liam´s Mamma ♥

Hej ! Måte be om ursäkt för att jag var så rak,tråkig och stressig sist vi sågs på mekonomen. Var jätte stressad och så ville jag hem innan det blev mörk som jag dock ändå inte hann, haha, Men sa vi onsdag eller hur va det ? Skulle vara jätte trevligt !

2009-11-21 @ 15:01:57
URL: http://jenny016.blogg.se/
Denice- Hampus mamma

Vi ska nog till Spanien då Tims chefer ska köpa hus där nu i veckan, som man får låna ;)

Eller så blir de någon ö i Grekland, MAX 4 timmars flygresa med ungar! Herregud annars!

Tänk dom som åker till Thai med så små?! sjukt!!

2009-11-21 @ 18:39:44
URL: http://deniicen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0