Rastlös

Har hunnit med en hel del på em. men har ändå känt mig rastlös hela kvällen. Har velat pyssal med någonting men inte haft någonting att pyssla med. Måste beställa nya kort innan jag kan fortsätta scrappa och med fotoalbumet. Men har i alla fall bakat och sen gjort mat till Adrian. Denna gång blev det kyckling med ris, morot och paprika. Han fick smaka lite och tyckte att det var gott. Tur för honom när mamma står och sliter i köket ;) Men jag tycker det är kul att laga mat och det är så kul när han äter och tycker om det. Även om jag tycker burkmat är toppen så känns det ändå bra att veta helt och hållet vad det är han äter.

Nu ska jag snart bädda ner mig i sängen och se på tv. Har nu börjat med en ovana att somna till tvn. Får se hur mycket sömn det blir inatt också då Adrian sover oroligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0