Ont

Fy har så ruskigt ont i svanken och har haft ett par dagar nu. Ingenting hjälper mot det har provat att knapra piller och ha värmekudde mot men det onda sitter kvar. Super jobbigt så får se vad man ska hitta på för att få bort det.

Jag och Adrian är uppe och mysermorgon. Men idag känner jag mig pigg och pp bra humör, tycker inte om när man vaknar och är lite små irri. Det speglar sig över hela dagen då. Idag är der ruskigt väder ute som alltid nu och mina planer är att städa här hemma då det inte blev gjort igår.

Adrian sitter i sin gå-stol nu och pratar för fullt. Det nya som han säger heela tiden nu är daadaadaadaa, super kul och gulligt :)

Nej nu ska vi förflytta oss in till soffan


Kommentarer
Jenny ♥ Liam´s Mamma ♥

Ja det går nog bra, ska kolla med Fredde men klockan 13.00 borde va helt okej :) Om nu Liam är bra också, han har vart jätte förskyld o feber , men idag har han inge feber än iallafall, bara lite snorig :)

2009-11-23 @ 10:21:25
URL: http://jenny016.blogg.se/
Nadja

Kan de vara en inflamation? Testa maxdos av voltaren i fem dagar och se om de hjälper? =)

2009-11-23 @ 10:22:52
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0