Måndagmorgon

Suck! En tidig morgon här hemma idag. När det är min morgon att gå upp med Adrian så vaknar han jätte tidigt och när Andreas ska upp med honom så sover han till 7 eller längre. Ja det är tidigt det också men det är längre än 6! haha

Jag blir så trött på vår söta lilla son ibland. Igår vaknade han sen strax efter 10 och han var jätte ledsen och arg i nästan en timme. Då fick han bröstet och somnade sen helt utmattat. Han KAN inte vara hungrig då för han äter mer under dagarna nu och sen så äter han gröt och ammar på kvällen. Men vad ska vi göra när han vart ledsen så länge och ingenting hjälper. Känns som det kanske är fel tid att försöka dra ner på ammandet under natten nu när han är i en fas. Ikväll tänkte jag göra ordning så om han vaknar ska han få flaskan och hoppas på att han tar den. Är i en period just nu då jag är så trött på att behöva gå upp flera ggr om natten, sen av lathet låter jag då honom sova vod oss. Men då sover både jag och Andreas sämnre.. Hoppas man ska få lite ny energi snart.

Idag är det måndag och ny vecka. Har en del roliga saker inplanerade så det kommer nog bli en bra vecka :)

Nu blir det grötfrukost!


Kommentarer
Nadja

Förstår att de känns tungt, denna fasen är skit jobbig men de går över jag lovar! =)

2009-11-09 @ 11:56:46
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Kristin

En till liten som inte kan sova, stackare. Då ses vi hemma hos dig va på onsdag?

2009-11-09 @ 12:24:42
URL: http://mouziee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0