Lycklig och det spökar!

Vaknade och känner mig bara helt lycklig i hela kroppen. Är det inte underbart när man vaknar och mår helt toppen? Jag har ju världens bästa och finaste killar att vakna upp till varje morgon, är inte det rikedom så vet jag inte vad!

Men när vi låg och drog oss i sängen hela lilla familjen så hände något super läskigt. Vi har en byrå i sovrummet och rätt som det är så låter det som någon drar ut och sen in lådan längst ner! Både jag och Andreas hörde det och frös till båda två! Så ja nu spökar det hemma hoss hos. Jäkla skit att jag skulle höra det där. Andreas började med att försöka med att Max flyttat på något eller om det var grannarna som lät. Men det kom inne från vårt rum vid byrån. Jag som är så jäkla rädd och fånig av mig på så vis. Men men, får hoppas att det är snälla spöken i alla fall ;)

Nu ska jag och Adde fortsätta mysmorgonen i soffan!

Ha en härlig fredag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0