Hemmalagad mat en hit för Adrian

Jag och Adrian somnade om i soffan i lite över en timme efter förra inlägget. Skönt och mysigt :) Sen kröp vi ner hos Andreas i sängen och myste och busade, vad denna lilla herre kan få mig och Andreas att skratta. Han har så mycket tokigheter för sig ibland. haha.

Vi har även hunnit med en hel del här hemma. Vi har tvättat, städat båda toaletterna och dammsugit. Eller ja just det var ju jag som gjort det ;) haha. Men ibland är det skönt att dona hemma. Har även gjort hemmalagad mat till Adrian för första gången idag. För nu har han börjat äta en stor burk med mat till lunch och då tyckte jag att det var dax att börja göra egen mat. Så det blev spagetti och köttfärssås med morot och zucchini. Det gillade han :)

Nu ska vi göra oss i ordning här hemma och sen ska vi en sväng till plantagen.



Kommentarer
Jenny ♥ Liam´s Mamma ♥

Det går alldeles utmärkt för honom också :) Mitt nummer är 073-75 73 76 9

2009-11-23 @ 20:57:15
URL: http://jenny016.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0