En bra dag med härliga männinskor och vaccinering

Det blev en jätte bra dag i alla fall. Vi var på babymassagen och Adrian charmade sköterskan som håller i massagen med massa prat och leenden. Sen bar det iväg till mamma&bebisträffen där det var jätte trevligt som vnligt. Det bjöds även på gott gott fika, det gillar vi :) Efter det var vi hemma en stund och sen kom svärmor och hämtade upp mig och vi åkte och lämnade Adrian hos min mamma en sväng. Svärmor och jag åkte sen och vaccinerade oss, det gick jätte snabbt och smidigt och jag känner ingenting än. Så ska bli lite spännande och se om man får några biverkningar.


Adrian var stilig i sin LEVIS t-shirt

 
En glad Adrian och lilla Thildavsom utforskar hans blöjrumpa! haha
Och sen söta lilla Lovisa


Angelina, Moa och Adrian


Adrian och lilla Thilda

Nu ska jag fortsätta mysa här hemma framför tvn och bonde söker fru. Kommer nog snart bädda ner mig i sängen och fortsätta kolla på tv där inne. Imorgon ska jag med en vän på öppnaförskolan om jag mår bra efter sprutan. Vilket vi håller tummarna att jag kommer att göra.


Kommentarer
Nadja

Hihi va söta bilder! var lika trevligt som vanligt, hoppas du inte märker av något av sprutan kram

2009-11-04 @ 21:25:04
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0