Barnvakt idag

Det är bara jag vaken här hemma än så länge. Mysigt för det händer inte ofta. Så tog mig en lite exra lång dusch oxå. :) Vi hade en super trevlig kväll igår. Adrians farfar och hans käraste och även Adrians faster med sin käraste kom över. Det blev pizza, idol, kortspel och en massa prat. Mycket trevligt. Adrian var en social kille och ville inte sova så var vaken en timme längre än han brukar, men han var så go och charmig så det var bara mysigt. :)

Idag ska vi lämna Adrian hos sin farmor och bonurfarfar, det kommer gå bra. Men man är ju lite fånig med att lämna iväg honom. Man har inte gjort det så mycket. Men tror att det bara är bra för honom och oss att vänja oss med det. Men han kommer ha så kul där borta och kommer nog snabbt glömma bort mamma och pappa ;)

Men det ska framför allt bli så himla skönt att åka iväg bara jag och Andreas. Man behöver vårda förhållandet med lite ensam tid tillsammans. Så det ska bli riktigt mysigt :)

Nej nu ska jag fortsätta här hemma lite lungt.

Ha en härlig lördag

PUSS


Kommentarer
farmor

Idag har varit en mysig dag med lilla Adrian. Det kommer flera snart hoppas vi. Kram

2009-11-28 @ 23:04:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0