Vilken natt!

I natt var inte Adrian alls så sugen på att sova! Han har sovit så bra alla andra nätter och bara vaknat när man vill ha mat och ny blöja. Men inatt så gapade han från 12 till ca 3. Riktigt jobbigt när man inte vet vad han vill och ingenting duger. Men nu idag så är man en nöjd liten kille igen, eller än så länge i alla fall! Det slutade med att man somnade man tryggt på mammas bröst.

Nu har jag gjort mig i ordning, sminkat mig och allt! Var ett tag sen känns det som :P haha. Dagens planer är nu att vi ska försöka att ta oss ut till tuna park en sväng och hitta en present åt Stefan som fyller på måndag. Spänande att lämna lägenheten nu för första gången! Lite tråkigt att man går som en räka bara! :p


Kommentarer
Nadja

Hur känns magen nu? Har du mycket ont?



Angelina har oxå haft såna nätter när hon är ledsen, man blir så ledsen, Jag har gråtit ett par nätter när tröttheten slår in och man har testat allt.



Hoppas de går bra idag på Tuna Park =)

2009-05-23 @ 11:55:44
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Natta

Stort grattis till er! Vilken fin liten familj ni är! :) Kram

2009-05-23 @ 12:33:28
URL: http://nattsingen.blogg.se/
Malin

Jag får nog tacka Hypermesisen för att jag kan ha mina gamla jeans redan.. ;)



Hur mår du efter snittet? Har du ont?



Sådana nätter är vi faktiskt skonade från än så länge. Moa har dock vissa skrikdagar då hon är missnöjd med precis allt, och det enda som funkar är att amma henne, då är hon tyst! Idag är en sådan dag, jobbigt. Hon vägrar sova någon annan stans än PÅ mig, så fort jag lägger henne någon annan stans så vaknar hon och blir ledsen. O så blir hon så övertrött så hon skriker av det.. =/ Man känner sig så hjälplös :( Men man får tänka att det bara är för nu och inte hela livet :) Då går det lite lättare.



Hoppas familjen mår bra och att ni har en mysig helg!

2009-05-23 @ 18:14:23
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Malin

Ja dom där nätterna är inte skoj. Hoppas allt är bra annars. Man får gå som en räka när man precis har fått barn.. ;)

2009-05-23 @ 19:16:02
URL: http://familjenlilja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0