Underbar dag

Har haft en riktigt underbar dag idag. Adrian har vart på jätte bra humör hela dagen och jag känner mig lite piggare. Har spenderat dagen först hos Adrians farmor och sen hos hans mormor. Vart ute i det fina vädret och vad Adrian älskar att ligga ute i vagnen och sova. Nu är vi hemma och Adrian myser i pappas famn.

Imorgon är första dagen som jag och Adrian ska vara ensamma då Andreas ska jobba imorgon. Ska bli spännande och lite läskigt men det ska nog gå bra. Vi kommer nog ha en riktig slappar dag och sen kommer Adrians moster och gammelmormor till oss, så ska vi ta oss en promenad.

 Nu ska vi bara slappa och när Adrian somnat så kommer jag nog oxå att lägga mig för natten. Man vet ju att man sen ska upp om ett par timmar så skönt att hinna få sig lite sömn innan.


Adrian och en trött mamma


Kommentarer
Anette

Jag måste bara beundra er son han ser så välskapt o gullig ut!!!!!! Kram Anette

2009-06-01 @ 18:23:13
URL: http://anskumamman.blogg.se/
Veronica

Vad fin han är. Ni kommer att bli underbara föräldrar till lilla Adrian

2009-06-01 @ 19:50:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0