Nu startar jag dagen

Har haft en riktigt slapp morgon här idag har bara legat i sängen och läst. Riktigt skönt att bara koppla av, känner att dagarna innan snittet nu kommer bli i lite lugnare tempo. Men nu har jag i alla fall duschat och tänkte göra mig i ordning lite sakta men säkert!

Måste bara få skryta lite om min underbara Andreas oxå som kom in med frukost på sängen till mig i morse. Hur underbart är inte det när man ligger i sängen och bara känner sig hungrig och tjock och inte orkar gå upp. :P


Kommentarer
jenny

Okej, Nja vi ska väl inte heller ha något speciellt men nått kommer man ju alltid hem med :)

Kul att kika också bara. okej , preci ssom mig då,jag var dunder trött på i ca 2-3 veckor i början, fick till och med gå hem från jobbet vissa dagar, men det gick över och jag mådde toppen sen igen, men blev ju såklart trött och tyckte det var tungt då på slutet också, Skönt att man slipper gå och kräkas hela tiden iallafall :P Åhh bara 12 dagar kvar, nervöst ?

2009-05-06 @ 13:49:59
URL: http://jenny016.blogg.se/
Nadja

Passa på att vila, du kan få sömnlösa nätter och du kan få underbara nätter med iofs men trött är man iaf ;-)

2009-05-06 @ 14:28:14
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Johanna

Hej :)

Frågestunden är på G idag. Har en tråkig kväll framför mig så gå in på min blogg och ställ en fråga! :) Kram

2009-05-06 @ 20:20:34
URL: http://johannaajonesund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0