Navelsträngen är borta!

Äntligen så har nu navelsträngen lossnat, den satt i blöjan. Vad jag längtat efter att den skulle försvinna då jag tyckte att den var så läskig. Så nu ska vi nog ta och bada lilleman imorgon för första gången. :)

Idag har vart en bra dag, vi gick ner på stan en sväng och det är ju så himla skönt att komma ut. Sen var Jasemin här en sväng och kollade på vårat lilla mirakel. Var så härligt att träffa henne igen. Sen så nu på kvällen så har vi gått en sväng till hemköp. Adrian började gnälla lite då men efter att fått komma upp i famnen en stund så var man nöjd och glad igen.

 
Myser i vagnen
 
Adrian♥

Nu så sover lilla Adrian på älskling och sover, de ser så mysiga ut. Man blir så varm i hjärtat av att se dem tillsammans. Nu ska jag pussa på mina älsklingar!

PUSS


Kommentarer
Anette

Vad han e söt!!!!!!!!! Vill ha en bebis! När får man se lilla miraklet!? Kram Anette

2009-05-27 @ 06:59:35
URL: http://anskumamman.blogg.se/
karro

Han är så sööt!

2009-05-27 @ 22:22:44
URL: http://karrowwjd.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0