Kiss & Bajs

Igår kväll när vi skulle byta på Adrian för natten så bajsade han föst ner Andreas hand och sen efter det så kissade han ner mig! Haha, vi fick världens skrattanfall! Inte varje dag som man blir nerbajsad och kissad och kanske inte så ofta som man skrattar åt det då heller! haha.

Idag fyller Adrian en vecka. Tänk att en vecka redan gått, kan inte förstå det riktigt. För en vecka sen så låg jag på uppvaket med en liten nyfödd på mitt bröst. Det har vart en helt fantastisk vecka det är då säkert.

Vi var iväg på enveckas kontrollen idag och allting har gått jätte bra. Han har ökat lite i vikt så nu väger man hela 3445g och allting såg så bra ut. Navelsträngen är påväg och lossna och det såg bra ut. Jag tycker att det ser så himla läskigt ut med den när den hänger där. Så hoppas på att den lossnar snart så jag slipper se den :P

Nu snart så kommer min vän Karin över och ska träffa både mig och lille Adrian :) Var så länge sen jag träffade henne nu då hon bor i stockholm så det ska bli riktigt roligt. :) Vi har planerat att vi ska ta och gå till stadsparken och äta en glass, Adrian och Andreas ska så klart med dom oxå :)

Ha det toppen!

PUSS


Kommentarer
Moster Jacque :p

Tänk en hel vecka! På lördag får jag ringa hehe Kul att höra att allt går bra, hälsa Larsson så mycket, vi kanske kan träffas allihop när jag kommer hem i sommar? Du kan väl höra med henne om hon kommer vara nåt i etuna mellan den 7/6 och den 18/6? Puss och kram <3

2009-05-25 @ 14:08:28
URL: http://jacque.blogg.se/
Malin

Hon är 20 dagar gammal idag, blir tre veckor imorgon! Tiden går så fort!!



Allt är fint här, Moa äter, sover, byter blöja och är vaken om vartannat. Dagarna går så snabbt med en bebis, så ibland hinner jag knappt med mig själv!

2009-05-25 @ 16:03:13
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Anette

Grattis Adrian!

2009-05-25 @ 16:26:23
URL: http://anskumamman.blogg.se/
Jenny ¤ Liam´s mamma

oh va skönt =) Haha, kommer nog inte vara sista gången du blig ner kissad, har hänt ett antal gånger med vår lille krabat, gäller att vara snabb med blöjan, Tss :) Jo tack bara bra med oss också.

2009-05-25 @ 22:08:29
URL: http://jenny016.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0