1 dag kvar

Igår när jag vaknade så var jag super nervös inför imorgon, trdde då att det skulle vara ännu värre idag då. Men känner mig inte ett dugg nervös just nu, kanske är lugnet före stormen! Nu känner jag bara att jag vill att den längsta dagen i våra liv ska passera så att jag kan få vakna upp och det är den 18 maj.

Igår var super trevligt här hemma. Kollade på eurovisonen och toppen kul att Norge vann! Jag höll på azerbadijan och de kom tre så det var ju kul! Bebis var även helvild i magen hela kvällen, han laddar upp inför den stora dagen :)

Nu ska jag äta lite frukost sen så blir det nog en riktig slappar dag då det kan behövas dagen innan! Ska kanske gå och hyra mig en film så dagen går lite snabbare!

Hoppas ni får en toppen söndag!

PUSS



Kommentarer
Jenny ¤ Liam´s mamma

Den va nånstans på 90kvm ,Åhh nu är det ju nästan som om man själv blir nervös :) Även fast jag knappt vet vem du är:P haha. men kan tänka mig lite själv hur de skulle kännas att veta "Imorgon är bebis här" Hm, Åh va kul iallafall. ta en riktig vila dag idag, Jobbar Andras eller kan ni sitta och invänta morgondagen tillsammans idag :D

2009-05-17 @ 10:01:25
URL: http://jenny016.blogg.se/
Louise

Tiden har gått snabbt! Blir nästan lite avis på att ni kommer ha er lille hos er imorrn ;)

Lycka till imorrn! Allting kommer gå så bra så :D

2009-05-17 @ 16:05:50
URL: http://louisesbekannelser.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0