09-05-15

God morgon! Jag har sovit så ruskigt gott inatt fram till klockan 5. Efter det så vaknade jag massor med ggr och så var jag super hungrig. Men orkade inte gå upp så tvingade mig att ligga kvar. Men nu har jag pallat mig upp och ätit frukost! Ser ut att bli super fint väder idag i alla fall så vi får se vad jag och Andreas ska hitta på. Det är sista dagen som vi är lediga tillsammans nu innan bebis kommer. Vi försöker att bara njuta av varandra nu när det bara är vi två. :)

3 dagar kvar!

PUSS


Kommentarer
Josse

Åh grattis till den kommande bebisen! Vad spännande att det är så nära nu :) Lycka till med allt! Mvh Josse

2009-05-15 @ 08:50:38
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Jacque

hej hej

Jag kommer inte kunda ringa dig på lördag, tyvärr, men jag ringer på söndag kväll.. OK? Tänker på dig <3 Massa kramar

2009-05-15 @ 14:58:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0