09-05-09

God morgon lördag! Jag ligger kvar i sängen med en liten bebis i magen som ligger och trycker upp mot mina revben, det är inte så mysigt och det kan ju inte vara mysigt för honom heller! Han ligger ju och trycker med huvudet, men det gör han ofta så han måste ju gilla det då! Knas...

Andreas ska jobba idag oxå så vi får se vad jag ska hitta på då. Står mellan att bara vara hemma och kanske hyra mig en film eller att åka med mamma och de till stallet. Vi får se vad jag väljer sen när jag kommit igång. Nu måste jag gå upp och äta frukost, är super hungrig!

Hoppas ni får en toppen lördag!

9 dagar kvar

PUSS



Kommentarer
Natta

Haha skönt att höra att inte jag var den enda ungen som inte ville vara smutsig :P Eran lägenhet ser verkligen mysig ut! Lite avis på den. :)

2009-05-09 @ 10:30:13
URL: http://nattsingen.blogg.se/
MISSEXTRA

Söt blogg! Vad ska du göra i helgen då??:)

2009-05-09 @ 22:43:23
URL: http://carrosfashion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0