Veckan som kommer.

Nu är jag hemma efter att ha jobbat kväll. Är helt slut i ryggen idag, den har bråkat med mig hela dagen. Tog en alvedon men hjälpte inte mycket. :( Nu ligger vi i soffan och ser på beck och jag ska värma min vetekudde och bara slappa tills det är dax för att sova.

Sen är det dax för ny vecka igen. På tisdag ska vi till MVC igen, tycker att tiden mellan dessa besök har gått riktigt snabbt. Ska bli spännande att se hur mycket magen vuxit sen sist. Sen på torsdag så börjar föräldrargruppen, ska bli spännande och se vad det är. Kul att träffa lite nytt folk som oxå ska ha barn. Får hoppas att man hittar någon nu vän som man kan ta barnvagnspromenader med sen :) Sen på söndag ska jag och fika med några som oxå ska ha barn i maj. Spännande och kul att träffa nytt folk.  Så det är ju lite man har att se fram emot den här veckan i alla fall. :)

Hoppas ni sover gott sen

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0