Kväller

Då var det kväll och dax för mig att snart krypa ner i sängen. Det är ju bland det skönaste som finns när man bäddar ner sig inför natten och man bara kan slappna av. Har just nu så ont vid revbenen längst ner typ, vet inte vad det är men känner mig öm där. Blir kanske så när allt trycks ihop inne i magen!

Ikväll har vi ätit lite tacos och kollat på robinson och på jag vet vad du gjorde förra lördagen. Kul med robinson är nog jäkla tufft! Sen jag vet vad du gjorde förra lördagen var ju riktigt roligt oxå, helt galet vad man kan göra när man är hypnotiserad. Man blir lite tveksam om det är på riktigt, men jag tror att det är det. Om inte annat så vill jag tro det!



Avslutar med en bild på kattunge Max! Hur söt får man bli!


Nä nu ska jag fixa mig inför natten!

Sov gott

PUSS


Kommentarer
Malin

Vilken goding!! :)

2009-03-22 @ 23:09:17
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0