Tacos och melodifestivalen

Hallå på er! Just nu håller jag på att laga lite mat, blir tacos här hemma ikväll. Ikväll blir det soffmys med melodifestivalen och sen så var Mikaela och Pontus så snälla och lät oss låna deras PS3 medans de har det bra i Thailand. Så efter melodifestivalen ska vi spela lite giutar hero :)

Dagen har jag spenderat med mamma, mormor och Emma. Vi var i stallet och kollade när Emma red och sen pkte vi till plantagen och sen och handlade mat. När Andreas slutade jobbet hämtade han mig och vi åkte ut till hans mamma. Av henne fick jag ett vitt mamma linne, alltid bra så det tackar vi så mycket för :)

Nu ska jag fortsätta här hemma så jag hinner klart med maten innan melodifestivalen. Hoppas ni får en underbar kväll

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0