MVC

Hallå! Allt gick bra på MVC men jag hade för lågt järnvärde så nu blir det att äta järntabletter. Så får vi se om man kanske blir lite piggare. Hon mätte även magen (symfys-fundusmåttet) och det följer sin kurva vilket är bra, strax under medel. Lilleman blev så sur där inne när hon kände på magen. Så när hon sen skulle lyssna på hjärtat så var det hela havet stormar i magen och man såg på hela magen hur han röjde omkring där inne :) Han visar vad han tycker är okej och inte! haha. Hans hjärta dunkade på i 145 men så var han ju lite upprörd oxå. Men han brukar hålla sig där omkring.

Nu ska jag lägga mig i soffan och se på något sex and the city avsnitt tänkte jag, har har så jobbig foglossning idag så det blir mycket vila. Ska ner på stan sen men hinner ju vila ett bra tag innan det. Ha de bra så länge

PUSS



Kommentarer
Malin

Skönt att allt gick bra :) Jag äter också järntabletter, ingen höjdare för magen =/ Vad har du för bm?



Kram

2009-03-03 @ 16:40:42
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0