Kan inte låta bli!

Nu är jag hemma igen efter en fika på stan med pappa. Vi gick även en liten runda på stan och jag hittade en söt boddy på Åhlens, jag kan ju inte låta bli och handla när man ser någonting sött ( och nästan allting är ju så sött)! Sen köpte jag även en skiva till mig, köpte James Morrison tycker han har så behaglig röst. Jag är en av de få människor som fortfarande köper mina skivor, men om vi hade haft så man kunde ladda hem så hade man säkert gjort det. Nu ska jag slappa en liten stund innan man ska iväg igen.


Kommentarer
Lisa

Du är så fin med din mage blir lite avunsjuk på dig =)=)

2009-03-16 @ 17:12:27
Malin

James Morrison är ju såå bra :)

2009-03-17 @ 21:40:11
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0