Hemmafru!

Då har man jobbat för sista gången och ska nu bara vara hemma och så kallat boa och vänta på bebis! :) Känns lite konstigt att man nu inte kommer att jobba på i alla fall ett år och lite mer! Men det känns skönt då jag nu har ont i ryggen efter att ha jobbat.

Idag innan jobbet hann vi med att åka till Lager 157 med Pirre och Maria. Var trevligt men blev lite besviken då jag inte hittade någonting att handla. Så köpte ett linne då jag ju var tvungen att köpa med mig någonting! Men Andreas hittade en riktigt snytt skjorta.

Nu så är det efterlyst gäller och sen blir det nog att kolla på fråga Olle, brukar vara roligt.

Bebist har vart så lugn nu hela kvällen när jag jobbat men nu så har han det lite livat där inne. Tänk på fredag är det bara 60 dagar kvar, eller det känns ibland som en evighet det oxå. Men man har ändå kommit en bra bit på vägen.

Ha en trevlig kväll och sov gott!

PUSS


Kommentarer
Malin

Ja, den är för himla söt, Labanskötbädden. Har ni också den blå?



Skönt att du får gå hemma nu, sista tiden! :) Känns lustigt att man ska vara hemma i minst ett år!

2009-03-25 @ 23:27:47
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Anette

Hej !



Kommer att sakna dig på jobbet! Kom ihåg oss när pojken är född, du måste komma o visa upp honom :-)Du är värd att få vara hemma nu, tycker jag! Ta vara på livet o lugna ner tempot det kommer du behöva innan han kommer o gör eran vardag till ansvar o glädje! Massa kramar från mig... Hälsa pappan också :-)

2009-03-26 @ 08:44:48
URL: http://anskumamman.blogg.se/
Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-26 @ 08:51:46
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0