God Natt

Nu är det snart dax för mig att sova. Efter att vi vart och handlat så åkte vi hem till Andreas mamma och åt där. Var trevligt, var så länge sen jag träffade dom. Har jobbat och haft mig när dom kommit och hälsat på. Så tyckte det var på tiden att de fick se lilla magen. :) Spelade lite buzz innan vi skulle åka hem och jag vann båda gångerna, stolt!

Jag fick även ett tipst av Andreas mamma som jag ska prova. Jag vaknar på nätterna av att jag får kramp/sendrag i vaderna och det gör så fruktansvärt ont. Det gör ondare än "vanlig" sendrag som jag haft innan jag blev gravit. Så nu berättade hon att hon haft så när hon var gravid och att hon då ställt sig upp, så det ska jag prova inatt om jag vaknar av det. Får hoppas att det hjälper. Sen har vi öppnat fönstret i sovrummet så det ska bli lite svalare men ska stänga det nu innan jag lägger mig. För jag vaknar flera gånger varje natt och jag är så himla varm då. Så det är ju lite jobbigt så får hoppas att det blir lite bättre och att jag inte behöver vakna så många ggr.

Imorgon är jag ju ledig men blir ingen sovmorgon för det då vi ska vara på MVC klockan 8.30. Men lika bra att gå tidigt så Andreas kan följa med oxå. den här gången har jag skrivit ner några frågor oxå, så att jag ska komma ihåg dom den här gången :) Nu ska jag sluta tråka ut er.

Sov gott

PUSS


Kommentarer
Malin

Jag har ju varit sjukskriven nästan hela graviditeten pga extremt illamående och viktnedgång, och helt ärligt så har jag ingen aning om vad jag fördrivit tiden med sedan september/oktober. Mest mått illa.. Så det är skönt nu när det börjar dra ihop sig, att få börja pyssla lite hemma :) Börjar ju må bättre nu också, så jag får passa på att njuta av graviditeten de sista veckorna. Hmm, jag vet inte hur vi gör med fika. Tar kanske bara med någon dricka, tycker de kunde bjuda på fika egentligen! Hur ska ni göra?



Kram

2009-03-03 @ 00:06:01
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0