090301

God morgon! Är det inte härligt när man vaknar och man ser att solen skiner och hör fåglarna kvittra. Då känns det som vår, men sen går man upp och ser att det är 11 minus ute! Riktigt kallt. Inatt har jag sovit jätte oroligt hela natten, jobbigt med dessa nätter. Skönt att man jobbar kväll så man kan ta det lungt nu på morgonen.

Igår kväll var mysigt vi åt super god mat måste jag få säga själv. :) Så såg vi på melodifestivalen, det var bra att Agnes gick vidare men jag tyckte "piloterna" som kom till andra chansen var bra oxå. Det var ett fånigt uppträdande men låten var bra tycker jag.

Gud vad härligt att det är 1 mars! Det går så ruskigt fort tiden. Nu har jag bara den här månaden ut att jobba, eller det är inte hela månaden heller. Räknade ut att det är 15 arbetsdagar kvar. Så nu börjar man räkna ner :) Det ska bli skönt att vara hemma sen, man börjar känna i kroppen mer och mer att man är gravid. Men det är ju så värt det hela tiden, varje gång man är trött eller har ont så känner man hans små sparkar och man bara skiner upp. Det är så häftigt att vänta ett litet barn.

Nu ska jag äta lite frukost! Ha en toppen söndag

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0