09-03-29

God morgon! Eller vet inte riktigt om det är en så god morgon idag då jag har så himla ont i min rygg. Började igår kväll när vi kom hem och det sitter fortfarande i, bara hoppas att det ger sig fram mot dagen. Idag ska jag försöka ha en riktigt söndag, känner att det skulle vara skönt.

Igår hos mamma var toppen åt jätte god mat, och sen till robinson och fotbollen så var det ost och kex. Så jag var riktigt mätt när vi kom hem sen. Kul att det blev 0-0 igår i fotbollen i alla fall, jag som var så säker på att sverige skulle förlora. Ska bli kul att höra av Filip och pappa hur dom hade det där borta, lär ju vart riktigt härlig stämning.

Sen så ställde man ju om klockan inatt till sommartid, riktigt härligt att vara inne på sommartid nu. Men nu är det bara att hoppas att vädret vill börja närma sig sommar oxå.

Hoppas ni får en mysig söndag

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0