09-03-22

Så himla tråkigt med mer snö, trodde att våren var här. Det trodde Andreas oxå som satte på sommarfälgarna och däcken här om dagen, så får hoppas att han inte träffar på farbror polisen på vägen hem från jobbet! Men det stannar nog inte kvar så länge, eller jag hoppas att det inte gör det i alla fall.

Nu ska jag kurra ner mig i soffan och värma mina fötter som är som isbitar just nu. Har vart iväg och kollat på fotboll och det blev ganska kallt efter ett tag. Men vad gör man inte när lillebror spelar!

Vi hörs sen!

PUSS



Kommentarer
Jacque

Hej hej! Jag har det bra här nere i värmen :p Men man börjar verkligen känna av hemlängtan nu, och vilka som verkligen betyder någonting där hemma.Vi måste verkligen börja umgås mer när jag kommer hem. Jag läser din blogg och jag känner att vi blit mer o mer lika du och jag, så det ska bli så kul o komma hem igen och höra allt om bebisprat och familjeliv. Vi får höras av lite oftare över bloggarna och jag ska försöka hålla mig uppdaterad om dig o magen :) Stoor kram/Jacque

2009-03-22 @ 20:11:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0