09-03-18

God morgon! Är så galet trött idag var inte alls roligt att gå upp nu på morgonen, men det blev lite lättare när man såg en blå himel och en stor sol. Det blir så mycket lättare av allting när solen skiner tycker jag. Anledningen till att man är så trött är att jag vaknade klockan 1 och var hungrig så gick upp och åt lite flingor, men sen var det omöjligt att somna om då jag och bebis var pigga. Men han lugnade sig ganska snabbt men det hjälpte inte mig mycket. Men får vila lite efter jobbet kanske.

Hoppas ni får en toppen dag!

PUSS


Kommentarer
Nadja

Ja du, solen hjälper extremt mycket när man är seg på morgonen. Jag vaknade av mig själv strax efter 06 idag och de gick inte att somna om trots väldigt få timmar sömn (typ 4) och nu sitter jag här, lär väl slockna om en timme i soffan istället haha

2009-03-18 @ 08:23:35
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/bebis
Malin

Jag har inte heller sovit en blund inatt! =/

2009-03-18 @ 09:15:14
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0