09-03-10

God morgon! Sitter här och trycker i mig lite frukost innan man ska till jobbet. Slutar 14 så det är en lagom dag tycker jag. Igår jobbade jag kväll men innan jobbet åkte vi till babyproffsen och handlade lite :) Blev bla skötväska, kudde till både vagn och säng, skötunderlägg och ett örngott till vagnkudden. Tycker att det är så roligt att handla till liten, finns ju så himla mycket fint. :) Har var vaken riktigt mycket igår, oftast är han lugn på dagarna och när man rör på sig. Men inte igår inte då var det kullerbyttor, knuffar, sparkar var en riktigt liten buse så mysigt så :)

Nu ska jag fortsätta här hemma. Hoppas ni får en fin dag

PUSS


Kommentarer
Malin

Skönt o höra att det finns fler vildar! Vår bebis hobby verkar vara att sparka mig hårt i revbenen. Det är inte speciellt skönt! =/

Hoppas du får en fin dag! Kram

2009-03-10 @ 11:30:44
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0