09-03-07

God morgon på er! Jag har sovit så himla skönt inatt så känner mig riktigt utvilad idag. Härligt :) Igår kom Nille över och vi såg på filmen Max Payne, den var inge vidare så ingen jag rekomenderar. Men sen så tycker jag inte om den typ av film i alla fall så. Efter filmen visade dom Big Brother på tv 400 från 2003 året då Rosing var med. Haha, riktigt roligt att kolla på och vad man kom ihåg! Haha, vilken liten fjortis man var :P

Idag vet jag inte vad jag ska gör som vanligt. Blir kanske att åka till stallet med mamma och Emma, men vi får se.

Hoppas ni får en toppen lördag i alla fall

PUSS



Kommentarer
Louise

Tydligen inte bara ja som har fastnat framför Big Brother :P

Fick mig ivarje fall att börja undra varför ja kollade på det tidigare?! Hehe

2009-03-07 @ 12:42:23
URL: http://louisesbekannelser.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0