09-02-02

God morgon på er! Jag sitter och äter lite frukost nu innan jag ska gå till jobbet. Har sovit riktigt oroligt inatt oxå, skönt att vara ledig imorgon. Men jag känner mig på bra humör även om jag ska jobba, sovit dåligt och att ryggen gör ont. Jag jobbar till 14.30 idag och då ska jag gå hem och vänta på att Andreas ska sluta. Han slutar vid 16 för en gång skull så då ska vi åka och storhandla. Så det blir nog toppen.
Idag åker Andreas syster och hennes pojkvän till Thailand i 1 månad! Vad då underbart. Men skulle inte byta bort att vara hemma och vara rund och go mot en resa, aldrig. :) Även om man gärna skulle vilja ha lite sol och värme. Men nu är våren snart här.

Hoppas ni får en toppen start på nya veckan!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0