Vår soffa är livsfarlig på natten!

Det är precis vad den är då båda jag och Adrian somnade som stockar i den inatt. Så där sov vi i princip hela natten! haha.

Adrian sover gott nu och har gjort ett bra tag. Så himla skönt då jag hunnit göra mig i ordning och städat toaletten. Har till och med haft tid till att måla tånaglarna! Händerna vågade jag inte utifall att han skulle vakna! haha. Idag så ska vi fotografera oss för tidningen så får hoppas att Adrian känner sig på sitt bästa humör då :) Sen ikväll så ska vi till Adrians kära farmor och grilla.

Vi har även bokat tid för dop och igår beställde vi inbjudningskort och jag tror att de kommer att bli jätte fint :) Får hoppas på det annars blir jag besviken.

Nä nu tycker jag att min lilla älskling kan ta och vakna så jag kan få pussa och bara mysa med honom. Han är så otroligt go när han är nyvaken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0