Rutiner är toppen!

Sen vi började med kvällsrutiner här hemma så flyter kvällarna på så smidigt. Adrian får bada och sen får han lite massage, han älskar det(oftast). Sen är det mat och massa mys tills man somnar. Så varje kväll somnar han mellan 21 och 22, så skönt att man hinner få lite egen tid innan det är dax för en själv att lägga sig för natten. Innan vi började med kvällsrutiner så somnade han vid 00 och då var man själv helt slut.



Jag och Adrian idag

Men nu så ska jag krypa ner i sängen då jag vill vara pigg imorgon då det är midsommar. Det kommer att firas med familjen och det kommer nog bli en toppen dag, och en lång dag skulle jag tro.

Sov gott mina vänner


Kommentarer
Malin

Visst är det kanon med rutiner? Man märker verkligen skillnad på bebis också när man kör med det, mycket mer harmonisk och avslappnad (oftast) när de vet vad som komma skall :)

Såg att det skulle bli fint väder nästa vecka, kanske kan ses och ta en promenad då? :)

2009-06-18 @ 23:53:47
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Karolina

Vad fina ni är! :)

2009-06-19 @ 16:20:48
URL: http://iiina87.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0