Myskväll

Vår lilla kille har haft en bra dag idag vilket känns jätte bra, hans mage har vart snäll mot honom! Vi har haft en jätte mysig kväll här hemma med god mat som jag fick avnjuta med två händer! haha, inte ofta man får göra det nu när man har en liten som vill vara i famnen. Sen har mina fina killar badat och sen har vi bara myst i soffan och kollat på filmen bröllops duellen. Nu har jag nattat Adrian och han sover så gott i sin säng. Jag ska strax lägga mig jag med då jag är så himla trött.

Sov gott mina vänner

PUSS


Kommentarer
Fia

Äter han var annan eller tredje timme? ååh det är ju bara för mysigt att gå runt där :D jag och Saga brukar ta oss en tripp d och då dit ;) hittade ni något då? :) KRam

2009-06-11 @ 08:22:44
URL: http://sagacarolina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0