Lager 157

Idag så åkte vi på en tur till lager 157. Jag hittade två klänningar och en kjol, toppen bra! Andreas hittade lite kläder oxå men Adrian blev utan då de bara har lite större barnkläder där. Sen mitt emot så finns en inredningsbutik så vi köpte hem en tavla, två ljusstakar och en kruka. Ååh vad det är mysigt att handla till hemmet. Adrian var toppen duktig och sov under hela tiden, han vaknade bara och ville ha mat innan vi skulle åka hem.

Kvällen har vi spenderat med Mikaela och Pontus ute i huset. Vi hade super trevlig med god mat(grillat) och en trevlig och härlig kvällspromenad. Det behövdes efter att moffat i sig en massa mat!

Nu har Andreas nattat Adrian och jag ska bara vara en stund innan jag oxå lägger mig. Imorgon ska vi upp tidigt då vi ska vara på BVC klockan 9 redan. Man kan ju tro och tycka att man ska vara van med att gå upp tidigt men nej. Adrian och jag sover till 11 om dagarna! haha rena lyxet!

Sov gott

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0