God morgon

Jag sitter här med en sovande Adrian i famnen Han är bättre i magen nu vilket känns jätte skönt och han har fått sova bra under natten. Igår var vi iväg till tuna park och sen och storhandlade på maxi och Adrian sov under hela tiden. På tuna park var jag ute efter lite nya kläder till mig men så klart blev man kräsen och hittade ingenting! Köpte i alla fall en kosta boda mine skål till våran samling, alltid toppen att passa på när det är rea. Tror de ska stänga duka på tuna park då de reade ut allting och det var jätte urplockat.

Vad man ska hitta på idag visar sig, Andreas är på ett möte på jobbet men han borde nog komma hem snart så vi kan planera lite.  Nä nu ska jag fixa lite frukost, får passa på när A sover :)


Kommentarer
Fia

Ja visst! hon var ju pytteliten! nu är hon jääääääääätte stor! :O Jo jag tycker att det ska bli skönt.... :) men jag kommer nog sakna att gå hemma. det lär ju inte alls hinnas med någonting här hemma! men det får man ta :) vad ska ni planera då? ;)

2009-06-10 @ 10:06:17
URL: http://sagacarolina.blogg.se/
Malin

Skönt att han är bättre, Moa verkar också vara piggare idag! Sitter och ler i mitt knä just nu :)

Alla inredningsbutiker verkar slå igen ute på Tp ju! Trist! Men det är kul att fynda!

Ha en skön dag!

2009-06-10 @ 10:55:36
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0