Tatuerings funderingar

Jag är så himla sugen på att tatuera mig igen, men jag kan inte riktigt komma fram till vad jag vill göra för motiv. Det började med att jag ville göra ett A på foten, ett A för min älskade Adrian så klart. Sen började jag fundera på att göra ett A eller skriva hela hans namn och då även ha några körsbärsblommor omkring på någe fint vis. Men då funderade jag på att sätta den någon annan stans. Men sen har jag kommit fram till att jag vill ha någonting på foten. Jag kom då att tänka på den hennatatueringen som jag gjorde i Tunisien, den var jag helt förälskad i. Men då är det så att jag inte vet hur jag ska få med Adrian i den, och jag vill ju göra en tatuering för honom. Men ska gå ner till tatueraren någon dag och prata med honom så får man se vad han kan komma med för förslag.



Här är hennatatueringen jag hade. Men jag skulle nog förändra lite på den men jag tycker att den är fin och kan absolut tänka mig någonting liknande. Men som ni hör så är jag inte riktigt säker på vad jag vill ha så blir att fundera och vänta tills jag är säker. :)



Här är min första tatuering som sitter på sidan av magen vid byxkanten. Sen har jag även en söt liten tingeling i svanken :)


Kommentarer
Föräldrabloggar

Hej!

Idag är du rekommenderad blogg hos på föräldrabloggar!

2009-07-24 @ 00:44:44
URL: http://foraldrabloggar.blogg.se/
heli

jag ska tatuera mig nu i september.. de får bli Alvas namn och födelsedatum i nacken :)

2009-07-24 @ 22:33:08
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0