Norrköping idag.

God morgon! Är ruskigt trött idag har haft en bebis som har legat och bökat och haft sig nästan hela natten. Nu sover mina killar och jag har precis duschat. Så skönt att bara sitta uppe en liten stund själv. Idag åker jag och Adrian till Norrköping med min pappa. Ska bli så himla kul att komma dit och träffa Marie. Sen så är det bra att åka en längre bit med bil och se hur Adrian reagerar på det eftersom vi ska åka till Öland om en månad. Nu ska jag fortsätta här hemma så man hinner fixa lite innan plutten vaknar och ska ha mat. Sen får jag förhoppningsvis somna om i bilen!

Ha en fin dag!

PUSS


Kommentarer
Nadja

Vad mysigt med lite utflykt, jag undrar hur de ska gå för oss nästa vecka när vi ska åka långt! Tar väl några extra timmar med stopp för Angelinas skull =)

2009-07-12 @ 10:42:01
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Malin

Jättebra att träna på o åka bil! Jag fasar lite för när vi ska till Norge! Men man får göra många stopp efter vägen och ha med lite leksaker i roliga färger så funkar det nog bra :)

2009-07-12 @ 11:38:03
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0