Långdragen kväll.

Suck! Adrian somnade för ca 30 min sen. Så tråkigt när han somnar så sent, han gjorde det igår oxå. Vet inte vad som hänt med våra kvällsrutiner de här dagarna. Har röjt undan lite här hemma nu och ska strax krypa ner i sängen. Egen tid får man glömma när han somnar så sent. De säger att bebisar ska sova runt 18 timmar varje dygn, det gör då inte vår lilla kille! Han vill vara vaken och med hela tiden. Jätte kul så klart men han blir dels övertrött och gnällig då på kvällen och sen att man inte hinner att göra så mycket med hemmet och sig själv.

Annars har vi haft en bra dag vi vaknade vid 11.15 så skönt att han i alla fall kan sova länge på morgonen. Sen så var han vaken ända tills vi gick iväg till tuna park vid 15 tiden. Så himla skönt det var att gå dit ut. Hälsade på Andreas på jobbet och sen så gick jag och Adrian en sväng där inne. Blev att fynda lite kläder till Adrian, super bra när man hittar en massa fina kläder i lite större storlekar på rean till Adrian. Sen träffade jag på ett av paren från föräldragruppen, så kul att träffas och höra om hur andra har och har haft det. När tuna park stängde gick vi till Andreas som slutade jobbet då och vi åkte ut till hans mamma och grillade. Gott gott. Adrian fick en massa fina presenter oxå. Dels en resesäng, vilket var toppen. Kommer vara bra att ha när vi ska till Öland dels, men sen även en massa andra gånger skulle jag gissa på. När vi var påväg hem så somnade Adrian gott i bilen så vi passade på att övningsköra. Var första gången med Andreas som handledar, och det var säkert ett år sen jag körde sist. Men det gick jätte bra i alla fall och körde först runt på volvo sen mot willys, genom hällby och sen vid ekebyridskola så tog Andreas över för Adrian vaknade. Så det var jätte kul att det gick så bra. Planen är att jag i alla fall ska köra halva vägen till Öland, så måste öva massor inför det nu. Ska tusan ta tag i att fixa körkortet nu!

Det var lite utav vår dag. Nu ska jag krypa ner i sängen och ladda lite energi inför en ny dag imorgon!

God natt

PUSS


Kommentarer
Malin

Moa var precis likadan igår kväll! Hon brukar somna vid kl 22, men nu somnade hon inte förrän kl 24. Det är så trist då man missar lite dyrbar egentid! Så idag är vi uppe tidigt, så hon ska somna (förhoppningsvis) som vanligt ikväll.



Usch vad trist väder det är! Jag som är så nyfiken på att se din lille kille och ta en promenad!

2009-07-06 @ 09:08:13
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0