En tuff natt!

Börjar fundera på om Adrian är i en ny utveklingsfas redan nu, fast han blir ju 8 veckor på måndag. Han har vart ganska gnällig de senaste 2 dagarna och på kvällarna vill han inte komma till ro. Är jätte svårt att få honom att somna och han somnar efter mycket om och men tätt intill mig. Inatt så vaknade han klockan 2.15 och somande om klockan 4.50 så skoja inte om jag var trött då.. Han hade världens största ögon under hela tiden men han kunde inte hålla gäsparna borta så trött var han ju. Jag säger att det är tur att han är så himla söt och go på morgonen när han vaknar. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig ordning, idag så ska vi ju till IKEA och lite sådär. :)

PUSS


Kommentarer
Denice-mamma till Hampus

Jag tror det är en fas, de kommer ju RUNT vecka 8.. så det är mycket möjligt..

2009-07-09 @ 13:06:10
URL: http://deniicen.blogg.se/
Malin

Moa kom in i den utvecklingsfasen då hon var knappt 7 veckor, så han är säkerligen också lite tidig! Man får glädjas över att det bara är för nu och inte hela livet. Och de mysiga mornarna slår ju verkligen allt! :)

2009-07-09 @ 22:45:10
URL: http://chainsawy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0