Shoppat på lager

Ja, planen var ju att inte "slösa" massor med pengar idag då jag tycker att jag redan shoppat nog för den här månaden. Men så blev det ju inte då vi åkte ut till lagar 157. Hittade en hel del skoj i alla fall, och det blev ju billigt i alla fall fick mycket för pengarna. Köpte tre baslinnen, en omlott t-shirt, en cardigan från bondelid, två små kortärmade bodys och en bok. Boken heter När livet växer, handlar om hälsa, skönhet och välbefinnande under graviditeten. Tror den kan vara bra. Andreas köpte en Levis t-shirt till mig och två barnböker. Var kul att komma iväg i alla fall.

Har sen vart hos andreas mamma och ätit och spelat buzz, var kul och jag vann till och med en gång. :) Nu så är vi hemma och ser på Wallander men jag kommer nog inte vara uppe allt för länge till då jag känner att ryggen måste vila.


När vi var hos Andreas mamma så la sig grabben med ryggen mot magen och tryckte ut kändes det som. Var lite kul, så andreas mamma kände hans rygg oxå :) Är kul nu för det är ofta som man känner hur han ligger och trycker :) Två stycken som jobbade på lager frågade även lite om den lilla magen! :)

 
v22+4 idag, Andreas får smyga med på en bild här oxå :)

Ni sova så gott
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0